sıla

sıla
@sila3434
Bu nasıl bir bakış açısı böyle.sela insanlar vefat ettiği için okunuyor. Çok yazık cidden... Allah düşünerek eleştirmeyi nasip etsin.
Gönderi kullanım dışı
sıla
Tam olarak neyi düsündün çok merak ediyorum.