Dokunaklı, çarpıcı, sürükleyici.
1940’lı yıllarda Almanların Paris’e giriş yaptığı dönemleri konu alan etkileyici bir kitap. Okurken adeta başka bir dünyaya ışınlandım. Sevdiğim birine hediye olarak almıştım ve onun çok beğenmesi üzerine kendim de okudum. Bazı anlarda kalbim sıkışsa da yoğun duygular yaşayarak kitabımı elimden bırakamadım ve bir solukta okudum.