Yeni ders yılının başında temiz defterler dağıtılırken artık daha fazla gayret etmeye, çizgilerin dışına hiç taşmadan yazmaya, ödevlerimi daima yapmaya karar verdiğim zamanlardaki gibi sevinçli hissediyordum kendimi, aslında insana sevinç veren dersler değil, yeni bir başlangıç yapma olanağıdır. Hasta yatağımda yatarken, eski ihmalkarlığıma ne çabuk döndüğümü hiç aklıma getirmiyordum, mürekkep lekelerini, koparılmış sayfaları, yapılmamış ödevleri unutmuştum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeterince akıllı olsaydım, dersimi alır, kendimi bu işe adamak istememin gerekçelerine ve ideallerime kuşkuyla bakardım. Ama aptaldım, kördüm, sadece görmek istediğim şeyleri görüyordum, her şeyden önce de hayatımı kendimden daha büyük bir davaya adamak için çocuksu bir özlem duyuyordum.