Sıla Erdem

Sıla Erdem
@silaerdem97
İnsan bazen yaptığı işi değil, o işi yaparken olduğu kişiyi özlüyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben dönünce İçimdeki sınıf da açacak kapılarını. Ve bütün çocuklar diyecek ki: “Siz dönünce bahar geldi öğretmenim…”🤍
İçimden şu zalim şüpheyi kaldır ya sen gel ya beni oraya aldır
Şunu sakın unutmayın. Aşırı anlayışlı insanlar, her şeyi biriktirirler ve hiç beklemediğiniz anda sizi silip atarlar. Ve bunun asla geri dönüşü yoktur.
Arasa bulamayacağı bir insansın, aramadan bulduğu için bu yüzsüzlüğü.