sıla kays

sıla kays
Ama ben şiir seviyorum azizim ne yapim...
Yorgunluğum acıdandı. Biri sevse geçerdi elbet ama kimse sevsin de istemiyordum
Reklam
İnsan büyüdükçe anlıyor, insanın en çok kendini sevmekte zorlandığını ve ancak kendini sevmeye başladığında bir şeylerin düzeldiğini
Kadının yaralı olduğunu, ayağına bakarak değil yüzüne bakarak anlayabilirdiniz
“Ağlayan gözlerine bu kızın kokusunu bastır, iyi gelir.”
********üzgünüm seni sevmeyi terk ettiğim için.**********
Reklam