On sekiz yaşımdaki benden özür diledim.
Aslında çok geç kalmış sayılmam, değil mi? Adımın tarihe yazılmasını çok isterim… Ama bundan ya da diğer her şeyden çok istediğim, birinin hayatında, kalbinde yer eden bir resim çizebilmek. Eğer bunu başarabilirsem, ait olduğum yeri bulurum, değil mi?