Sultan

Sultan
@silentserenade
Her daim öğrenci. Hikayen henüz bitmedi.
Bir yeşil dağ olsa yolunda yürüdüğüm, yorgunluk vakti geldiğinde sinesine yaslandığım. Bir rüzgar olsa kapıldığım, hüzün çöktüğünde esintisine sarıldığım. Bir yol olsa huzura gittiğim, sona erdiğinde sana geldiğim. -Sultan
1000Kitap
Reklam
İstanbul'da tifüs, memlekette zelzele, dışarıda harp, ben sana aşığım. -Sait Faik Abasıyanık
1000Kitap
"Bir şey var aramızda Senin gözlerinde ışıldıyor Benim dilimin ucunda"
"Dünya soğur, akşam serinlerken. Benim sensiz sevinecek bir şeyim yok." Birhan Keskin, Eski Avluda
1000Kitap
Gözlerindeki yeşil dağları aşıp ruhuna vardım, kapısındayım kalbinin. Kilit vurmuşsun kalbine gördüm, koşarken anlamıştım yolların çöküktü, kaldırımındaki çiçeklerin de soluktu üstelik. Ama geldim gör! Dokunmak istiyorum, kalbine şimdi Yeşertmek istiyorum, tekrar içinde solan çiçekleri. Konmak istiyorum sonra onlara, asla ölmeyecek bir kelebek gibi. Koklamak istiyorum, ilk defa sevda gülü koklayan asi bir çocuk gibi. Korumak istiyorum, hiç solmasın diye o güzelliğin, yaşlı bir teyzenin pencere kenarındaki son bildiği çiçeğini sahiplenişi gibi. Aç kapını al içeri beni, kapatayım yaralarının izlerini, Doğ yeniden küllerinden Zümrüd-ü Anka gibi. Sultan O. Yorumda bulunursanız sevinirim, teşekkürler 🙏
Şiir