Gözlerindeki yeşil dağları aşıp ruhuna vardım, kapısındayım kalbinin.
Kilit vurmuşsun kalbine gördüm, koşarken anlamıştım yolların çöküktü, kaldırımındaki çiçeklerin de soluktu üstelik.
Ama geldim gör!
Dokunmak istiyorum, kalbine şimdi
Yeşertmek istiyorum, tekrar içinde solan çiçekleri.
Konmak istiyorum sonra onlara, asla ölmeyecek bir kelebek gibi.
Koklamak istiyorum, ilk defa sevda gülü koklayan asi bir çocuk gibi.
Korumak istiyorum, hiç solmasın diye o güzelliğin, yaşlı bir teyzenin pencere kenarındaki son bildiği çiçeğini sahiplenişi gibi.
Aç kapını al içeri beni, kapatayım yaralarının izlerini,
Doğ yeniden küllerinden Zümrüd-ü Anka gibi.
Sultan O.
Yorumda bulunursanız sevinirim, teşekkürler 🙏