Daha çok yazarın günlüğünü okuyormuşum gibi geldi bana
Ki zaten o tatda yazılmış
Özellikle bayanların okumasını tavsiye ederim
Yazar sadece başından geçenlere yada yaşadığı ilginç konulara değil, sağlık sektöründeki çarpıklıklara,Türkiye de bir türlü önüne geçilememiş ensest ilişkilerine ve en kötüsüde çocuk tecavüzlerine yer vermiş ki ben çok şey öğrendim kendi adıma