"Hayatı yaratan , olayların önünü çizen ve bunların karakter ve rengini veren tek başına insanlardır,Napolyonlar değildir,halkın kendisidir."
LEO TOLSTOY
"Ülke halkının büyük bir kısmının,böyle kabalık ve bilgisizlik içinde yaşamasına seyirci kalmak ayıptır.Uygarlık ışığıyla aydınlanan her bir kimsenin buna ilgisiz kalması cinayettir."