Her yeni yıla girerken içimde bir sürü umut oluyor. Sanki bambaşka bir insan olmama vesile olacak da hayatım tamamen değişecekmiş gibi. Hâlbuki ertesi günün dünden hiçbir farkı olmadığını görünce ufak çaplı bir hayal kırıklığı yaşıyor akabinde rutinlerime dönüyorum. Ancak bu sefer bu zinciri kırmak istiyorum. Özetle yeni yılın hayatımda bir dönüm noktası yaşatması temennisiyle... Mutlu yıllar dilerim herkese.
Bu arada bu sitede yedinci yılıma girmiş bulunuyorum. Bunun benim için anlamı çok büyük, nice 1000kitaplı yıllara :')
Hayal gücü, yaşam kalitemiz için kesinlikle çok önemlidir. (...) Hayal gücü, yeni olasılıkları gözümüzde canlandırma fırsatı verir; umutlarımızın gerçeğe dönüşmesini sağlayan temel noktadır. (...) Hayal gücünün olmadığı yerde, ne umut, ne daha iyi bir gelecek düşünme şansı ne de gidecek bir yer ya da ulaşılacak bir hedef vardır.