Başkalarının görüşleri ne olursa olsun haklı olduğunu düşünüyorsan, konunun hemen oracıkta kapanması gerekir. Ama birçok kişi bir güç mücadelesine giriverir ve kendilerine boyun eğdirmeye çalışır. Zaten bu yüzden ‘bir hatayı kabul etmeyi’ ‘yenilgiyi kabul etmek’ olarak düşünürüz.
Çocuğa bir yetişkin ya da bir çocuk gibi davranmak yerine, bir insan gibi davranılması gerekir. Kişi çocukla samimiyetle, kendisi gibi bir diğer insan olarak etkileşim kurar.