Çok insan sever biri olduğumu iddia etmedim hiç. Ama yine de arada bir de olsa konuşma ihtiyacı duyuyordum. Yalnızlık bir tercih olmadığında can sıkıcı olabiliyordu çünkü.
Saygıyla korkuyu ayırabilecek yaşta değillerdi ne de olsa o zamanlar, üstünde yaşadıkları topraklarda çoğunluğun böyle bir yaşa hiçbir zaman ulaşamayacağını da henüz bilmiyorlardı.