Simla İnce

Simla İnce
@simla75
Charles Bukowski çok güzel özetlemiş: Kimseye gereğinden fazla anlam yüklemeyin.Unutulmayacak anı,silinmeyecek insan yok.Kimse için kendinizden ödün vermeyin. Vazgeçilmez sizsiniz bir başkası değil,önce kendinize değer verin kişiler gelip geçicidir,siz hep kendinizle berabersiniz.