Önce konuya hakim ol.Atıp tuttuğun mevzuya dair dişe değer bir zaman tecrüben olsun.Sonra bunların olduğuna beni ikna et.Ondan sonra sabaha kadar konuş dinlerim.Aksi takdirde ketum ve her şeyi bildiğini zanneden akademisyenlerden isen...susmayı bil bir zahmet😒
Mutlak doğruyu bu dünyada, üstelik kokuşmuş konularda bulduğunu zannedenler...Oturdukları yerden göbeğini kaşıyıp dünyayı kurtaranlar...Bilgisi olmadan fikri olanlar...hariç ! Herkese hayırlı sabahlar🤗