İstanbul deyince aklıma kuleler gelir
Ne zaman birinin resmini yapsam öteki kıskanır
Ama şu Kızkulesinin aklı olsa
Galata kulesine varır
Bir sürü çocukları olur...
*Bedri Rahmi Eyüboğlu
Hiçbir zaman tek kitap okuyamamışımdır.Hep 3-4 kitabı aynı zaman diliminde, ruh halime göre okurum.Bu bir sorun mu?Acaba psikolojimin normal olmadığına bir işaret mi?Bunu sorgulamama sebep olan arkadaşım Allah seni bildiği gibi yapsın :)))