Yaklaşık 6-7 yıl önce okumuştum.Yemeden içmeden iki günde bitirmiştim.Kurgusu mükemmeldi.Görünce 'ne heyecanlı kitaptı be!' demeden geçemedim, harikaydı.
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
Okurken heyecandan soluk soluğa kaldığım muteşem bir kitaptı.Gerçekler; sağlam kaynaklara dayandırılarak ancak bu kadar güzel kurgulanabilirdi.Mehmet Zeyd'in dediği gibi "Tarih çoğu zaman şaşırmak demektir.Şaşırmak için okuyun."