simurg

simurg
@simurgsisi
promise you'll smile once again
Belki de şu küçük gerçeği unutuyorlardı: On yedi yaşın eşiğinde olmanın zor, acı verici ve kafa karıştırıcı olabildiğini. On yedi yaşın eşiğinde olmanın gerçekten fena bir şey olabi­leceğini.
Sayfa 253·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu yazın benim yazım olmasına kararlıydım. Eğer yaz bir defterse ben de içine güzel şeyler yazacaktım. Kendi el yazımla. Ama ne yazacağıma dair hiçbir fikrim yoktu. Ve o defter çoktan benim adıma yazılmaya başlanmıştı bile. Çoktandır o kadar umut vaat edici görünmüyordu. Çoktan daha fazla iş ve sorumluluk anlamına gelmeye başlamıştı.
Sayfa 249·Kitabı okudu
Alıntı
Hep canını sıkıyorum. Başkalarının da. Yaptığım şey bu sanırım. Senin de canını sıkıyorum. Bunu biliyorum. Ve özür dilerim. Elimden geleni yapıyorum, tamam mı?
Sayfa 206·Kitabı okudu
Alıntı
Eskiden olduğum Ari gibi hissetmek garipti. Tabii bu pek doğru değildi. Eskiden olduğum Ari artık yoktu. Ve olmaya başladığım Ari? O da henüz yoktu.
Sayfa 201·Kitabı okudu
Alıntı
Bazen herkesin o resimdeki gibi olduğunu düşünüyorum; herkesin kendi acı veya pişmanlık dolu evreninde kaybolduğunu, herkesin uzak ve bilinmez olduğunu. Resim bana seni hatırlatıyor. Kalbimi kırıyor.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Alıntı