*Neyi artık hiç istemiyorum biliyor musun.Zamanın geçmesini sabırsızlık içinde ya da korkarak beklemeyi.Zamanı arkamda bırakmayı.Bazen hayatın bir bölümünün arkamızda kalmasını isteriz, bütün ruhumuzla, var gücümüzle dileriz.O bölümü iptal etmek ya da üstesinden atlayıp geçmek isteriz.Çılgınlık değil mi bu?*