Sadece sevilmek istedim sadece değer görmek istedim sadece her şeyi mahvettim hissi beni gece uykularımdan uyandırıyor
Cocukken de böyleydi herkese iyi gelmeye çalışırdım yargılandım dışlandım hor görüldüm içime kapandım eksik kaldı bir şeyler bir yerlerde en derinde sonra küçük cocukları seven abla ama aynı zamanda da kıskanan içten içe küçük cocuktan beterim kıskanınca bu yüzden çocuklara tahammülüm yok görmek istemiyorum ama kimse anlamaya çalışmadı onun için de yargılandım ya bu daha Cocuk nasıl kıskanabilirsin ki eğer aile de dışlanırsan kapının önündeki mandal gibi davranırlarsa sana veya bir çöp torbası gibi atarlarsa kenara kardeşin olunca seni unuturlarsa bütün her şeyi o mutlu olsun diye çekersen eksik kalırsan hayattan hayatından senden koparırlarsa çoğu şeyi görmek istemezsin...