Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı, Süleyman’a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı, Nemrut tutar alırdı. Çıkmadık canlara derman olurdu; Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz. Umudumuz hep Allah’tandı. Derdimize “yüksel” dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin ? Zalimlere “güçlen” dedik, dilediğin kadar güçlen!Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde…
Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.