“çok beğendiğim bir ifade var, “tanıklık etmek”. birine hiçbir öneride ve görüşte bulunmadan, yorum yapmadan karşımızdaki kişinin hissettiği duyguya, ifade ettiği düşüncelere, deneyimlere eşlik etmek.”
“yaralarını yok saymadan, yaralarının kabuklarını koparıp kanatmadan, yaralarının izleri ile yaşamaktan huzursuz olmadan ve yaralanmanın da yaşama dair oluşunu hoşlanmadan da olsa kabul ederek yaşamın hakkını vermeye çabalıyor yetişkin yanım.”