“O evlerde kim bilir neler oluyor. Herkes kapısını örtünce içine gömülüyor. Acılar da mutluluklar da dört duvar arasına hapsoluyor. Oralarda bir yerlerde dilimin ucundaki hayat var ancak ben hiçbirine şahit olamıyorum. İnsan başkalarının evlerine özlem duyabiliyormuş, ne garip!”