Özür dilerim bayım, çok işim var,ölmek için hiç zamanım yok deyin ve sonra arkanıza bakmadan kaçın oradan…Yaşamaktan daha değerli ilkeler uğruna ölmekten söz ederse, hayır bayım yalancısınız siz deyin…ölümde soyluluk yoktur. Toprağın içinde yatıp çürümekte soylu ne olabilir ki?