Belki bu öykü kitabı güzeldir ama ben bir türlü sevemedim, öykülerden tek beğendiğim Yeşil Bambu öyküsü oldu. Anladım ki aynı kültürden gelmiyorsak öykü kitaplarını sevemiyorum. Sanırım bizim öykülerimiz bende yer ediyor. Belki de benim için uygun zaman değildi