Ben Atatürk'ü eleştirenlere şunu söylüyorum: "Bugün hepinizin elinde O'nun elinde olan imkanlardan çok daha fazlası var. Daha iyisini yapın da görelim."
Yalnızlık en güzeli şekerim. Bizim buralarda bir laf vardır. Evlenmemişse evde kalmış, derler. Hiç düşünmezler, asıl evlenen evden çıkamaz. Evlenmeyen gezer tozar.