Bugünü 'mutluluk günü' ilan ediyorum.
Sen de bugünü mutluluk günü olarak kabul edersen:
1)Şimdiden yüzünde bir gülümseme belirmeli
2)Her şeye rağmen 'kaliteyiz ve markayız' deyip dertlenmeyeceksin.
3)Hep pozitif uyanacak ve hep pozitif uyuyacaksın
4)Eğer bunları yapabiliyorsan çok zeki olduğunu söyleyebilirim.Çünkü bir insan aklıyla dünyayı muhakeme edip de her şeye dertlenmiyorsa zekidir🙃
5)Hadi başlayalım😌