Ayrıca bütün bunlar olurken bu kadar dinin Tanrısı ne yapıyordu diye sordum kendime ve cevabı buldum. Tanrı o sırada dinleniyordu çünkü yedinci gündü, altıncı günde evreni yaratmıştı ve yedinci dün dinlenmeye çekilmişti. Herhalde bu yüzden çığlıkları duymamıştı.