📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimi zaman hayat nasıl geldiğini belli etmez. Bazen hüzünleriyle gelir, bazen kederleriyle, bazen de büyük bir mutluluk bırakır elimize.Her birimiz ne istiyorsak sadece onu görürüz. Büyük bir resmin içinde seçtiğimiz detaylardır sadece...
Güzel bir yaz günüyle başladı ölümüm.
Yavaş yavaş hayattan kayıyor gibiydim.
Vakit öğlen, günün yarısıydı.
Ürkek bir güvercin aradı, sesi titriyordu.
Ben de titriyordum...
Ufuktan yelken açmıştım gönlümün limanına.
Bir kıyıya yanaşmayı bekliyordum.
Karşımdaki güvercinin de öldüğünü hissediyordum.
Büyük bir fırtına ediyordu içimizde, dinmiyordu.
Dinmeyi de hiç düşünmüyordu.
Vücudumdaki tüm uzuvları kaybetmiş gibiydim.
Kandırılmış, kullanılmış, terk edilmişliğimle başbaşaydım.
Bedenim öfkeme yenik düşmüştü.
Ben ise yollara...
Alnımdan sicim sicim terler boşalıyordu.
Daralıyor susmuyordum.
Kalbimdeki sessiz çığlığı aralıyor, yardım bekliyordum.
Yolun sonundaydım, kararı da biliyordum.
Adaletin işlemediği bir dünyadan adalet istiyordum.
Yorum;
Kitap son derece akıcı bir üslupla yazılmış.Kuzenim ile birlikte aldık kitabı ve noktalama işaretlerindeki hatanın yazardan değil basım hatasından kaynaklandığını görüyorum.Her iki kitapta bazı noktalama işaretleri ve kelimeler farklı.Konusu itibarı ile herkesin okuması ve kitaplığında bulunması gereken bir kitap.Yazarın bakış açısını da sunduğu kitap realizm etkisi ile yazıldığını açıkça aktarıyor okura.Kitabı bir oturuşta 4.5 saatte bitirdim.Elinize aldığınızda sonunu görmeden bırakamıyorsunuz.Netfixte görmek beni şaşırtmaz. Yeniden okuyacağım bir kitap.