Nalin

Herkesin Bir umudu vardır, Bir savaşı, Bir kaybedişi, Bir acısı, Bir yalnızlığı, Bir hüznü. Çünkü herkesin bir gideni vardır, İçinden bir türlü uğurlayamadığı. ~Turgut UYAR
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Esirgemen sözümü ben, Çıkıp gelse de ölüm Geri götüremez adımlarımı, Ve yıldıramaz beni hiç bir şey... Gülüm Ne dikenler bıraktım ardımdan... Ne dikenler, Ki uçları hala kanıyor ayaklarımda Oysa karanfiller ekmiştim yollara, Aş ile mızrap vurup sevdalı sazıma Kavgamı türkülemiştim, Yarın bakışlı çocuklara, Ve semahlar dönmüştüm turnalar gibi, Pir aşkına hak aşkına halk aşkına Kim söyleyebilir ödüğümü.., kim? Siz türkü gibi dağılırken dağ yollarına Ve toprak gibi yeşilirken memleketim, Kim söyleyebilir solduğumu.., kim ? Ben ölmedim ki , ben ölmedim ki, ben ölmedim ki.”
“Seni kim israf ediyor, ben her zerrene muhtaçken?..”
“İşte bu özgürlüktü. Bütün umutlarınızı kaybetmek özgürlüktü.”

Nalin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·576 syf.·
2021 23. kitabı
Dan Brown
8.7/10 · 29,8bin okunma