SİYAHIMDIN

SİYAHIMDIN
@siyahimdin
Gel Sar'Hoş' Olalım
Sadık kalamıyorsanız, sevmeyin.
Reklam
Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum.
Allah, yürüdüğünüz yolları güzel insanlara çıkarsın.
Özlemin azı çoğu olmaz, ağırdır işte.
Her şey çok güzel olacak' masalı yerine, 'kötü şeyler de olacak ama yanında olacağım' samimiyetini seviyorum.
Reklam