SİYAHIMDIN

SİYAHIMDIN
@siyahimdin
Gel Sar'Hoş' Olalım
Her şey çok güzel olacak' masalı yerine, 'kötü şeyler de olacak ama yanında olacağım' samimiyetini seviyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gelse affetmem diyorsun ama adını duyunca gözlerin doluyor.”
Bunu unutma : Karşılıklı olmayan hiçbir his, iki kişiyi bir arada tutmaya yetmez. Ne güven, ne sevgi, ne de aşk.
ve bir gün anladı ki: insanları, olumlu ve olumsuz taraflarıyla kabullenmedikçe, sevmeyi ve sevilmeyi asla ogrenemeyecek, bütün bir hayatı başkalarını eleştirmekle heba olacaktı.

SİYAHIMDIN

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
0/10 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
10 kitap
0 sayfa
0 inceleme
2 alıntı