Zifiri

Zifiri
@siyahsim
Eğer yanlış kapıya girmiş bir anahtarsanız, zorlamayın. Kırılırsınız.
Reklam
Yıldızlar parlamazdı oysa, Sadece gökyüzü fazla karanlıktı.
Uyudum-uyandım, geçecek sandım, Geçmedi. Hiç ağlamadım.
Ne kadar kırılganım oysa. Ve ne kadar çok şey var giden zoruma. Kimsenin anlayamadığı, benim de kimse anlasın istemediğim aslında!
Sonra Loriana, tüm bunlardan sonra kahkaha atmaya başladım. Alışmıştım!
Reklam