Ceket,pantolon,gömlek yada etek giymiş kravat takmış,traş olmuş,kokular sürmüş bir savaş alanı.Çiçekler alıp çicekler veren bir savaş alani..Peki ,bir barış bahçesi olamaz mıydı ayni insan?Şöyle,güllerin kuş cıvıltılarina,kuş civıltılarının güllere karıştıği,mutlu yüzlerle dolu rengarenk bir barış bahçesi?!