αdα

αdα
@sktrlan_
Vaktinde gelmeyen hiç bir şeyin anlamı yoktur. zaqa.net/adamiymisss
Neşemi kaybettim Bulursan g@tüne sok.
Reklam
Bir kere ya, Sadece bir kere, Kokusu nasıldı acaba, Nasıl sarılıyor, Bakışları, gülüşü, ses tonu, Elleri, saçları, kirpikleri, sıcaklığı... Nasıl olurda hiç yan yana gelmediği birine, Aşık olabiliyor insan?
Tam her şey yoluna girdi derken, bir bakıyorum yolda bile değilmişim. Üstelik, hiçbir zaman tamam edememişim hiçbir şeyi. Yorulmuşum, adım atacak mecalim kalmamış. Yoldayım ama yanlış istikamette. Sahiden iyi gidiyor diye düşündüğüm her şeyi, ellerimle ziyan etmişim. Ömrümü de... Suçlu arıyorum, sebep arıyorum yok. Bana benden daha büyük düşman hiç olmamış. Tutunduğumu zannettiğim her dal, emaneten bana tutunmuş. Sarıldığım her el, sırtımda dermansız bir yara ile beni benimle bırakmış. Herkes gitmiş, ben kalmışım. Yutkunamıyorum. Biri benden, alsın beni.
Lavinia..
Surete aldanan, hakikati ıskalar.
Reklam