Ve mevsim geçer...
Gölge veren ağaçların dalları kurur sabır taşar,
Canından saydığın yar bile bir gün el olur aklın şaşar
Dostun düşman, düşman ise kalkar dost olur,
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur
Düşmem dersin düşersin
Şaşmam dersin şaşarsın
En garibi de budur ya;
Öldüm der durur...
Yine de yaşarsın..🖤