αdα

αdα
@sktrlan_
Vaktinde gelmeyen hiç bir şeyin anlamı yoktur. zaqa.net/adamiymisss
Artık kendimi insanlardan soğumuş Kendini insanlardan soğutmuş Mutsuz ve bitkin bi kız gibi hissediyorum Yavaş yavaş pes ediyorum galiba :/
Reklam
Dünya o kadar adaletlidir ki ; Sabah güldüğün gülüşün Gece ağlayarak hesabını verirsin.
Kelebeği avucunda tutmak gibidir sevmek; sıksan ölücek sıkmasan uçup gidicek
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu; O ilk gördüğü, güvendiği, sevdiği insan değildi artık Seven yanılmış Sevilen yabancılaşmıştı...