G

G
Kendi içinde savaşmaya çalışan karakterlerle arkadaş olan biri.
"Hayatta yeterince uğraştıktan sonra bir şeylerin gerçekleşmesi ya da gerçekleşmemesinin hep bir anlamı olduğunu düşünüyorum. Olmuyorsa belki de olmaması gerektiği içindir. "
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yarınların bir sonu var. Kendine söz verdiğin ama yapmadığın her şey ruhuna yük olacak."
Alıntı
"İnsan kendi cehennemini kendi kafasında yaratabilir, gerçek düşmanlara gerek olmadan."
Alıntı
"Çünkü bazen sen ne yaparsan yap, olmaz. Çünkü zamanı gelmemiştir, koşullar olgunlaşmamıştır, senin elinde olmayan sebepler devreye girmiştir. "
Alıntı
"Ama dünya bize iyi ya da kötü şeyler vaat etmemiştir, sadece başımıza olaylar gelir ve biz onlara anlam yükleriz."
Alıntı