G

G
Kendi içinde savaşmaya çalışan karakterlerle arkadaş olan biri.
"... zaman en iyi terapisttir, her geçen günle beraber daha az kötü hissedeceksin, alışacaksın."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Fırtına geçtikten sonra onu nasıl atlattığınızı hatırlamayacaksınız. Nasıl hayatta kaldığınızı da. Hatta fırtınanın dinip dinmediğinden bile emin olamayacaksınız. Ancak bir şey kesindir; fırtınadan çıktıktan sonra fırtınaya girenle aynı insan olamayacaksınız." -Haruki Murakami
Alıntı
"Her şeyle savaşamazsın.Her konuda en iyisini yapamazsın. Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir. Bazen akışına bırakmak gerekir. Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir, huzurlu olabimek için."
Alıntı
"Ne olduysa hayırlısı için oldu. Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor. Ne kaybettin ki ağlıyorsun? Ne getirdin ki kaybettin. Ne yarattın ki yok oldu? Ne aldıysan buradaydı Ne verdiysen buradaydı Sana bugün ait olan Dün başkasına aitti Yarın da bir başkasına ait olacak O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?" -Bhagavad Gita
Alıntı
"Yaşanılanlar yaşandı, iyisiyle kötüsüyle, sen de üzerine düşen rolü yaptın.Şunu unutma: Her zaman en iyisi olamazsın,bazen bazı insanların hayatındaki en kötü insan sen olursun.Önemli olan geçmişe yanmak değil, geleceği planlamaktır."
Alıntı