Dostoyevski'nin bir gazeteden esinlenerek yazdığı bir öykü..
Henüz 16 yaşındaki bir genç kızın, annesi ve babasını erken yaşta kaybetmesinin ardından hayatta yalnız başına kalmasıyla 41 yaşındaki bir rehineciyle çok kısa süren bir evlilik yapması ve bu evlilik genç kızın sonunu getiren bir evlilik.. eşinin onu anlamaması,anlamaya çalışmaması.. yazar evlilikte iletişimin ne kadar önemli olduğunu vurgulamış.. kısa ama gayet akıcı üslupla yazılmış,duygu olarak etkileneceğiniz bir solukta okunabilir bir kitap.
okumanızı tavsiye ederim.
iyi okumalar :)