Sıla Kayan

Sıla Kayan
@slakayan
Mustafa Kemal Atatürk
Hangisi daha iyidir; kolay elde edilmiş mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı ?..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
(...) Neyse ki her şeyi hoş görmemi sağlayan bir çıkış yolum vardı: Hayalimde de olsa güzel ve yüce şeylere sığınmak ! Köşeme çekilir, üst üste delicesine hayal kurardım.
1000Kitap
"Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz ! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile ! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalkalacağız."
1000Kitap
"Mimoza çiçeğimsin.. "
Müzik
Gitmeliyim.Yitmeliyim..Sevilmemişliğimi ve seçilmemişliğimi terk etmeliyim. Otobüsün ilk basamaklarını çıkarken hadi diyorum içimden. Hadi vur ! Kanayan parmağı kopar at kökünden. En fazla dişlerin dişlerini sıkar, sürer bir süre gıcırdaması... Ve tıpkı Nazım'ın dediği gibi : "En fazla bir yıl sürer yirminci asırlılarda ölüm acısı."
Sayfa 30 - Anatolia yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat