..."Öyleyim. Aptalım ben. Aptal olduğum için de kolayca kandırılıyorum. Aptal olduğum için fazlalık muamelesi görüyorum. Benim olmamam daha iyi değil mi? Fakirlik nasıl bir şeymiş, para ne demekmiş bilmiyorum ben. Ben yalnızca sevgiyi bilirim. Yalnızca senin sevgine inanarak yaşadım anne,"...