Geçip gidecek her şey. Biz de vazifemizi yapmış olacağız. Tüm felaketlerin, zorlukların, mücadelelerin, kahırların arasında iyi dostluklar, çok mutlu eden ve sonra ızdırap çektiren aşklar, vazgeçemediğimiz iyi insanlıklar, dünyayı bir süreliğine çekilir ve mutlu kılan rakılar, bitmesini istemeyeceğimiz sohbetler, yenilmez hissettiren şarkılar, gözlerimizi dolduran filmler, hırka gibi sıcacık kitaplar, pırıl pırıl yolculuklar…Sana kalan -ve geçiyorsa gerçekten şerit gibi
gözünün önünden-basit bir film olacak. Ödülsüz, kısa, hakiki…Senin filmin. Ve bitecek. Başka hiçbir şey önemli olmayacak.