Selda S.

Selda S.
Nosce te ipsum!
sezercik
Rasyonel algılarımızın ayarı bebeklikten bozuk. Ama bunun sorumluluğunu tek başına Türkan Şoray' a ve Ayhan Işık' a yükleyip haksızlık etmek de istemem. Ayşecik, Ömercik ve Sezercik'in inkar edilmez katkılarını da hesaba almak lazım. Bu çocukların kendilerine şeker vermeyen kötü kalpli adama avuçlarındaki bozuk parayı göstererek, bükük bir boyunla: "Benim payam vay amca,bak vay payam benim" demesine dayanacak insan evladı var mıdır şu dünyada acaba? Veya: "Kaynım çok aç amca ama payam yok benim..." Hatta bir filmde Sezercik isporta tezgahında şeker satmaktadır ve kendisinden şeker alan çocuğa: "Nasıl, tadı güzel mi?" diye sorar. "Biy gün ben de yiycem onlaydan..."Bir neslin psikolojik ayarlarının içine de işte böyle sıçılır.
Sayfa 93 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sakallı Celal “Bu kadar cehalet ancak tedrisatla mümkündür” derken bunu mu kastediyordu acaba?
Sayfa 72 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
Okumak…
Baaddin
Hayatım ;)