Her sayfasında sonra ne olacak düşüncesiyle elime alır almaz bitirdiğim bir kitap oldu. Kitabı, hikayeyi ve işleyişini beğendim. Sonunda son sayfayı okuyup kapattığınızda geriye hüzün ve yarım kalmışlık hissi kötü hissettiriyor. Can alıcı yerinde bittiğini düşünüyorum.