Kötülüklerin çoğalması bizim elimizde değil. Ama iyilikleri çoğaltmak bizim elimizde. O halde herkes elinden geldiğince maddi ya da manevi yakın ya da uzak farketmez iyilikte yarışmalıyız. Bazen gülümsemek bile iyilik ,güzellik olduğunu unutmayalım..