Yine psikolojinin dibine vuran bir roman. Kitapta olay örgüsü bölüm bölüm kişilerin iç sesleri ile ilerliyor. Acılar, eziklikler, yaşanmışlıklarla adeta bağıran iç seslerin bir kakafonisi gibi. Etkileyici tespitler yapılmış. Yine bir günde okuduğum bir kitap oldu. Psikolojiye, insan ilişkilerine ilgi duyanlar okumalı.
Çok etkileyici, çok katmanlı bir psikolojik gerilim öyküsü. Heyecan ve merak sonuna kadar artarak devam ediyor. Ben bir günde okudum. Tavsiye ediyorum, okuyun.