Kitapta yazım hataları epeyce var. Konu ilgi çekici de olsa anlatım çok edebi ve sürükleyici değil. Okunuyor da, bitince geride bir şey bırakmayan kitaplardan...
Bu kitaba nasıl 8,5 puan ortalaması verilmiş hiç anlamadım. Çok basit ve vizyonsuz bir polisiye romanı olmuş. Puanına bakarak alıp yanıldıklarımdan oldu. Ha okunur mu, okunur da hiç lezzet bırakmıyor damakta açıkçası. Gurme polisiye zevkime hiç hitap etmedi.
Canlı YemP. J. Tracy · Remzi Kitabevi · 200421 okunma