Kristina Ohlsson yeni keşfettiğim İsveçli polisiye gerilim yazarı. İlk kitabı Külkedisi Uyurken, aynı polis kadrosu Papatyalar Fısıldarken ve Koruyucu Melek'te de devam ediyor.Yazarın roman anlatımı ve kurgusunu çok sevdim. Baştan sona heyecan ve gerilim devam ediyor. Psikolojik ve kriminal bakış açıları gayet iyi. Bu yazarı şiddetle tavsiye ediyorum. İlk romandan başlayın bence. Geride Rehine romanı var onu da en kısa zamanda okuyacağım.