"Yöneticiler, CEO'larına ve/veya yönetim kurulu başkanlarına güven duymalıdırlar. Bunun için de başka şeylerin yanı sıra, en alt seviyelerden en yukarıya doğru terfilerin hizipçiliğe değil, yeteneğe dayalı olduğu hissinin hâkim olması gerekir. Yönetici kesimi kendilerinden daha yetenekli olanların omuzlarında yükselmemelidir. Yöneticilerin hak ettikleri artışların daha onlar talep etmeden geldiğini hissetmeleri için maaş miktarları düzenli olarak gözden geçirilmelidir. Maaşlar en azından sektörün ve bölgenin standartlarına uygun olmalıdır. Yönetim, yeni başlayanlar haricinde tüm üst düzey görevlere ancak içeriden terfi ettirilebilecek hiç kimse yoksa dışarıdan alımla atama yapmalıdır. Üst yönetim, insanların birlikte çalıştığı her yerde, bir dereceye kadar hizipçilik ve insani sürtüşme olacağını kabul etmeli ancak bu tür sürtüşme ve hizipçiliği indirgenemez bir minimumda tutmak için takım oyununda işbirliği yapmayanlara müsamaha göstermemelidir."