semanur kekeç

semanur kekeç
@smnrkkc
Artık her şeyi psikolojik, duygusal ya da “anlıyorum” kalıplarına sığdırmayı bırakmamız lazım. Sanki hissetmeyi unuttuk da sadece mantıklı olmaya çalışan insan yığınlarına dönüştük. Hep doğru, anlayışlı, kontrollü, hatasız olmaya çalışıyoruz. Ama bir yandan da hissizleşiyoruz. “Kalbinin sesini dinle” kimsenin umurunda değil artık. Herkes “mantıklıyım”, “önemliyim”, “değerliyim” demenin peşinde. Evet, öyleyiz belki… Ama içimiz bomboş. Sanki fabrika üretimi süs bebekleri gibi olduk. Peki bizim kalplerimize ne oldu?
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gölgelerin ardına sakladım kusurumu Sen orda kayıtsızca gülümsüyor gibisin Ben burda damla damla eriyip akıyorum Yine de, bırakamam yerlere gururumu İstenmediğim yeri usulca terk ederim Hâtıra kalsın diye bırakır da ruhumu Mahzun bir derviş gibi boyun büker, giderim. Nurullah Genç
Şiir
Kötü dönemden geçmiyorum o dönemin içinde duruyorum, oturuyorum, uyuyorum,uyanıyorum, geziyorum, nefes alamadan yaşamaya çalışıyorum
Sevda Yamacında
Kara kaplı defterimde Çiçekli şiirler yeşerirdi. Gün kızılında, Usulca küllendi. - S.K.
Şiir
Sone 10
Yazık! hem kıyasıya harcıyorsun kendini, Hem gönlün yeltenmiyor hiç kimseyi sevmeye. Biliyorsun, saymakla bitmez sevenler seni, Ama besbelli sen aşk duymuyorsun kimseye. Öldüren bir nefrettir yüreğindeki şeytan; Hiç umurunda değil kazsan kendi kuyunu, Çekinmezsen güzelim canevini yıkmaktan Onarmak olmalıyken asıl amacın onu. William Shakespeare
Şiir